Will it ever go away?

Det måste vara något allvarligt fel på min hals, seriöst. Har typ haft problem med den i flera veckor nu, och det verkar bara bli värre. De gör inte ont på dagarna, men då kliar det som bara den och jag måste hosta hela tiden utan att det blir bättre. På kvällarna gör den jätteont och jag kan knappt svälja, hostan fortsätter på nätterna.. dags att uppsöka en doktor kanske? Orkar inte med det längre... när det är sommar vill man ju inte ha sånna problem.

Har jobbat sex dagar i sträck nu, långa pass. Så i morgon ser jag fram emot en ledig dag. Ska ta de lungt, träffa Annica, och sen på kvällen blir det invigning av Visby Beach Club med resten av tjejerna!! Önskar mig mera ledighet tack, även om jag vet att pengarna kommer att behövas i höst, men man måste ju faktiskt kunna leva nu när det är sommar med, får leva lite mer ekonomiskt helt enkelt.

Från och med nu ska jag nog bara ta extra pass om det är helg, inte annars, är lite för trött på jobbet just nu och jag behöver bli frisk!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0