Liten rapport

Hinner inte blogga såvärst mycket nu i sommartider, man har bättre saker för sig helt enkelt och dessutom har datorn varit trasig. Men här kommer lite som har hänt...

Har spenderat en viss del av dagen idag till att lösa problemen kring min dator. Den har nämligen inte fungerat på sista tiden och internet har inte fugerat alls. Ringde till Tele2 kundservice och fick en massa direktioner om hur jag skulle lösa det hela och än så länge verkar det fungera. Har avinstalerat och återinstalerat bredbandet och bytt sladd. Känner mig som ett riktigt datorproffs och nu så fungerar den utmärkt! TItta vad jag kan ^^

Har vart med Annica litegrann, vi har solat och fikat på ringduvan. Trevligt, trevligt..

Helgen var mest jobb men hängde lite hos maria i lördags när hennes Sthlmskompisar var där och i fredags blev det en sväng till O'learys trotts allt. Igår pallrade jag mig faktiskt till friskis för första gången på mycket länge. Så lite har man gjort ändå..

Har bokat en massage till nästa måndag. Det är något som jag verkligen ser fram emot, det gör nog min rygg med.

Jag är numera anmält till guideskolan i Spanien och hösten är därmed uppstyrd. Innan den börjar i November så blir det några veckors visit i good ole Mississippi, planerar detta tsms med min kära värdmor cindy just nu så det känns som att det kommer att bli riktigt skoj. Mycket kul framöver med andra ord! Wohoo!

O sen GRATTIS till min kära lillasyster som tog dubbelt GULD (inviduellt och lag) i Nordiska Mästerskapen i fälttävlan idag. Stort.

Kommentarer
Postat av: pand

:)

2009-07-24 @ 01:11:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0