Wisby Strand

Det var en ganska rolig dag faktiskt. Den första killen som pratade var jätteduktig, inspirerande och kul. Han pratade om service och vikten av att ge kunden det där lilla extra! Nästa talare var ganska intressant, det var VD:n för Robur vilket ju e ganska stort, sveriges i särklass största aktiebolag liksom. Han berättade om finanskrisen, jag gillar att lära mig mer om den, känns som nått man borde känna till liksom.
Vi hade några pauser men efter ett tag blev det tröttsamt att sitta i den där hörsalen iaf så de som den tredje och fjärde talarna sa fastnade nog inte lika bra.
LIte för långt var det nog, trotts att jag gick tidigare lite efter fem.
Var tvungen att hoppa in några extra timmar på jobbet nu ikväll. Anna hade blivit sjuk, men det var ok, bara tre timmar typ så behövde inte sitta så länge. Även om de bröt min nästan-två-veckor-ledig-från-jobbet-period...
De va rätt kul eftersom jag var lite triggad av ge-extra-bra-service-killen.

Men, men.. sova nu kanske. Mer studiebesök i morgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0