too much

Vill säga grattis till lilla Lisa som fyllde år idag (eller igår kanske det blir eftersom klockan är 02.56 snart)! Det var lite kalas hemma hos henne, mkt trevligt. Fick träffa Matt som tydligen jobbar på kryssningsbåt precis som jag vill göra. Han berättade dessutom att jag kommer att  ha mkt användning för min kurs om jag vill ha jobb utomlands :) Sen hämta vi indisk mat och drog igång en fest här. 

Jag har kommit på att det inte är så värst kul att ha sånna fester här när alla blir crazy hemma hos sig. Känner mig verkligen som en tråkig person när jag säger det men det känns verkligen inte roligt när folk spiler överallt och kastar saker omkring sig. "vi städar i morgon" men det är ändå inte kul liksom. Plus att man oroar sig för grannarna typ hela tiden.  Utgång med några vänner är en sak, då är det trevligt, men när det blir fest med för mkt folk blir det bara jobbigt.

Dessutom har alkohol kursen som jag går just nu faktiskt påverkat mig ganska mycket. Känner inte för att dricka mycket alls. Drack liksom en cider ikväll, och störde mig på de som drack för mycket en del... Annars var det väl en trevlig kväl...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0