Stockholm next

I morgon bär det av till huvudstaden. Ska på en släkt träff med en massa folk jag inte känner i morgon, spännande.. Sen ska jag försöka träffa lite gamla vänner på söndag och kanska shoppa lite om de finns tid.
Ska bli otrolligt skönt att komma av ön även om det bara är en dag eller två. Ibland behöver man påminnas om att det finns en värld utanför Gotland.

Såg en film idag i skolan som förklarade hur alkoholen påverkar kroppen. Jag gillar inte att se sånt, jag blir så äcklad av att inse vad jag håller på med. Vad alla håller på med, varför egentligen? varför har vi blivit så beroende av alkohol när det gör så mycket skada? Helt sjukt är det.

Fick smaka en semla med kaffesmak idag på jobbet. Det var riktigt gott även om det låter mystiskt, om vi börjar sälja dom kan jag ju rekomendera att ni smakar :) I övrigt var jobbet som det alltid är. En överaskning var att  vi har bytt lösviktsgodis och renoverat den avdelningen. Nu säljer vi godis grån Gott Mix istället för karamellkungen. Den mest överaskande var att det nu finns sex TV skärmar över godis hyllan... är det nödvändigt?


Nej nu måste jag sova, ska ju faktiskt upp tidigt i morgon. Godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0