socializing

Hade ju tänkt att jag skulle sattsa på plugg denna veckan hehe, har inte gått så bra med det. Idag började jag min dag med en härlig massage på jobbet. Var verkligen skönt. Sen blev de en lång promenad med Maria längs kuststräckan, jättemysigt! Sen följde jag med henne och kollade in lägenheten, jättefin var den!

Sen åkte jag hem och käkade lunch, en sallad från Bingan fick det bli i all hast. Den var okej. Sen träffade jag Julia på stan, vi gick och tog en fika (min första fika ute i år faktiskt). Mycket trevligt, sen gick vi på stan en stund och jag hittade två presenter till vänner som snart fyller år, kul att få det avklarat!

NU, NU och NU hade jag tänkt få lite plugg avklarat, de gammla vanliga. Detta har sagts förr, vi får se hur det går idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0