Servering A och Ansvarsfull alkoholhantering

Idag började skolan och IV vals perioden. Ska läsa något som kallas sommarjobbspaketet, som innehåller servering A, ansvarsfull alkohol hantering och hotel A. Lärarna verkar vara jättebra och kursupplägget verkar kul. Nästa vecka ska vi på en massa studebesök. Närmare bestämt Wisby Strand, Munken Säve hotell o resturang program och Wallers. Klassen verkar rätt skön oxå så jag tror faktiskt att det kommer att bli en rolig kurs!

Vi fick läxa idag att kolla på olika menyer så nu ska jag börja researcha lite.... :P


Ikväll ska jag pallra mig bort till säve för att bli fotograferad (som funkis på friskis) och ska även gå en sväng på stan senare för att hitta nått mer till min syster som fyller 18 i morgon. Det finns bara ett problem, jag vill inte gå ut i snöstormen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0