Monday

Skolan var rätt rolig idag men som vanligt i den här kursen :) vi pratade om ansvarsfull alkohol hantering och såg filmer med olika case som vi sen diskuterade. Jag gillar verkligen inte att se filmer med fulla människor haha, man känner likosm igen sig själv i vissa saker och det ser så hemskt dumt ut, ska bli nykterist!
Vi övade även på att duka av med bestick och grejor...

Efter skolan drog jag nästan direkt till Friskis, det blev mycket folk idag och fullt pass. Kul att det kommer många men lite jobbigt när det nästan blir trångt i salen.

Sen cyklade jag hem och lagade en färnkolsgratäng med lite squash o grejor i. Den var god, men känner mig inte helt mätt.

Sen kom pappa förbi och vi övningskörde nått varv runt stan. Och nu äör jag hemma igen efter en ganska busy dag, ska ringa Jenny o prata lite, var länge sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0