Somliga går i trasiga skor

Gick till skomakeriet idag för att lämna in en massa skor som behövde lagas. Tre par stövlar och ett par pumps. Tyvärr var det semester stängt till och med idag, typiskt! Fick släpa med mig påsen med skor när jag gick till MQ för att lämna tillbaka mina heels som jag köpte men aldrig använde till Nyår. Det gick bra, dessutom hade de en massa fina grejor på REA där, sånt jag har kollat in tidigare, men jag slog inte till på något idag.

Men jag provade en del... och shit vad jag hatar provrums speglar, dom gör alltid att man ser jättetjock och äcklig ut. För jag hoppas verkligen att jag inte ser ut så annars. Det gav mig verkligen motivation att börja träna ordentligt, och riktigt dåligt samvete för att jag åt en halv chipspåse själv hemma hos Kim i gårkväll/natt, vet inte vad som flög i mig, jag som hållt nyårslöftet så bra hitills. Men alla gör välö misstag, bara att försöka igen.

Ska snart till jobbet, inte sugen. Men är ledig i morgon iaf. Då vill jag åka pulka, övningsköra, gå på stan, plugga på
 o körkort, projekt? allt det där som jag skulle göra, men inte har gjort under lovet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0