it feels weird

Jag har ändrat min policy lite på sista tiden, tror till och med att det var ett nyårslöfte. Förut har jag varit lite av en arbetsnarkoman och jobbat så mycket jag kunnat, mest för pengarnas skull, men även för att jag gillar att vara sysselsatt. Men nu har jag bestämt mig för att tacka nej till att jobba för mycket eftersom det har tagit upp så mycket av min tid och jag vill prioritera annat framför pengar ibland.

Jag har lyckats rätt bra nu i januari, men det känns riktigt konstigt faktiskt. Jag sa just nej till en söndag vilket är som att säga nej till tusen spänn, det gör man ju inte. Har dåligt samvete faktiskt. Men tror att jag måste minska lite på de för att tycka att det är roligt och inte få så ont i ryggen. Det blir en lite av en utmaning men jag ska klara det sålänge min ekonomi ser ok ut.


Det blir friskis klockan åtta ikväll! Någon som vill haka?


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hejsan Emelie, vet du om dem kommer söka mer folk på atterdags till sommaren?

2009-01-27 @ 21:19:38
URL: http://jenniejacobsson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0