I feel good

Wow! Friskis passet jag var på idag var verkligen det bästa någonsin, det passade mig perfekt på något sätt, bra musik, bra rörelser, bra tempo, blev presic lagom trött! ska försöka gå på det så mkt jag kan framöver.

Efter skolan hämtade jag ut mina skor hos skomakeriet och det var ju inte helt lätt. Först fick jag bara mina två par stövlar, jag frågade efter mina pumps som jag också hade lämnat in och de letade igenom alla skor de hade på hyllan men hittade dom inte! De letade och letade (detta tog ganska lång tid) hon som stod bakom mig i kön blev irriterrad och sa att hon inte vågade lämna in sina skor om hon inte fick tillbaka dom.
Dessutom så hade de inte satt på en ny sula på stövlarna som de skulle, så jag vet inte om jag tyckte att dom hade gjort ett så värst bra jobb... Efter mycket om och men så kom mina pumps fram iaf, de hade legat inuti stövelskaften hela tiden hehe. Lite komiskt. Men kan inte påstå att jag blev imponerad av serviccen på de där stället.

Har hängt lite hos Kimmsan ikväll, mysigt. Var ett tag sen vi fick prata och det fanns mycket att berätta :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0