Hemma

Nu är man hemma igen efter en händelserik helg. Jobbade i fredags sen åkte jag morgonbåten till fastlandet med familjen för att va med på en släkt träff i Vallentuna där jag även fick se hur vi bodde då jag var 0-2 år.. pappa visade även sitt eget barndomshem. Sen åkte vi till min moster och gick tillsammans med henne vidare till krogen där vi skulle äta buffe med resten av släkten. Det var många mya ansikten man inte kände igen, god mat och allmänt trevligt sådär.

Sen fick mamma och pappa lämna av mig i stockholm hos farmor där jag fick tid att umgås med småkusinerna och deras familjer. Det var faktiskt riktigt mysigt även om jag var trött.
Sov där och nästa dag så gick jag ner på stan för att träffa Hanna och hennes kille. Vi fikade på fotöjen på Hornsgatan (igen) det är ett cosy fik. Sen sprang jag på stan och shoppade en massa. Var 50-75 % Rea ungefär överallt!! Köpte lite grejor på MQ och två par byxor, därav ett par till serveringen.

Sen var det båten hem. Träffade Moa och Sandra på båten vilket gjorde hemresan bra mycket trevligare och roligare än den hade vart annars :) fick även skjuss hem, vilken tur man har ibland altså!

Är helt klart nöjd med helgen.

Kommentarer
Postat av: M

stockholm är en ganska stor stad. det finns fler fik. ;)

2009-01-26 @ 19:37:31
Postat av: Anonym

uppdatera!!

2009-01-28 @ 09:36:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0