Första friskis passet

Idag va första friskis passet för den här terminen och mitt första som ordinarie värd. även om vi fortfarnade är tre så det är inte så stor skilldnad. Är med en ny ledare nu som heter Anna och hon va jättebra tyckte jag, skönt pass.
Det blev lite kaos i början för det kom sjukt mycket folk men vi kunde inte öppna dörren, varje gång vi öppnade började ett brandlarm eller liknande tjuta extremt högt (nästan så att man blev hörselskadad!)
Men efter ett tag verkade de där med larmet lösa sig. Men det var alldeles för många på passet.
Det är gratis prova på vecka nu så kom gärna och gympa, men tänk på att vara där tidigt för det kommer jättemycket folk!

Åkte ut till slite idag med serverings kursen! Det är fint där ute tycker jag och förutsättningarna verkar vara mycket bättre än i Klinte, bättre datorer och teknisk utrustning, bättre mat, fräshare lokaler... Jag gillar det, även om det är fula tapeter.
Serveringskursen är verkligen jätterolig tycker jag! Alltid intresannt och kul, har blivit ganska bra på att bära talllrikar nu även om jag ännu har lite svårt med fyra. Vi fick även lära oss fina servett vikningar^^


Nu ska jag plugga NK A!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0