Finally wednesday

Jag gillar onsdagar, då kan man verkilgen ta igen sig och göra allt man inte gjort. Idag ska jag försöka plugga ikapp lite på mina ständiga arbeten. Men som tur är har vi ingen läxa i Serveringen utom att sammanfatta lite vad vi har gjort. Det blir lätt. Ska även springa lite ärenden. Lämna in mina skor på skomakeriet och åhlens. Ringa båten o fila på CV, ska söka lite överallt och det börjar verkligen bli dags nu. Ikväll vill jag även komma iväg på ett friskis pass!

Igår fyllde min kära vänn Kim 20 år! Det firade vi med smörgåstårta och presenter hemma hos henne, blev en ganska sen kväll så jag hann inte skriva nått inlägg till henne igår. Men grattis igen gumman! Hoppas att du hade en underbar dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0