fest kväll

Rolig festkväll igår till amandas ära. Kom ganska mycket folk hit på förferren, en del var helt galna! Och det var svårt att få folk att vilja gå till krogen men till sist lyckades jag, men gänget splitrades och jag hamnade på munken vilket var roligt. Ville egentligen till hp men det blir ju aldrig som man tänkt sig hehe. Munken var helt ok, inte den roligaste krogkvällen kasnke men jag behövde iaf inte betala något så de va nice :)

mitt försökt till GI mat idag/kväll blev inte alls lika lyckat som de föregående. Jag kom hem rätt sent och ville svänga ihop en paj lite snabbt för att bli av med de ingridienserna innan de går ut. Föjlde inte receptet så jättenoga och hittade på egen fyllning. Squash, aubergine och räkor blev det. Har inte smakat än för den står och svalnar men den blev konstig konsestens på. Aja nått måste man ju äta, ska göra de nu!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hihihi det var roligt

2009-01-12 @ 19:47:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0