trött, sliten, förkyld...

Idag serverade vi på riktigt, men riktiga gäster! Det var roligt och man blev helt slut med tanke på att man inte fick äta inom den normala lunch tiden och inte sitta ned på flera timmar. Har även märkt att jag har träningsverk och är öm i hela kroppen från igår och en förkylning uppå det gör inte direkt saken bättre... Jag är helt utmattad.

Jag gjorde mina små misstag i serveringen och fick lite problem med att bära soppa i höger handen. Annars gick det rätt bra överlag, för att va första gången ialla fall. Mina gäster verkade bli nöjda :)

Gick till maria en sväng enfter skolan för att hämta min kamera och väska som jag glömt där. När jag gick därifrån glömde jag kvar väskan igen dum som jag är, får ta den nästa gång.

Skulle gå på mitt favorit pass idag, men jag tror att jag avstår pga förkyliningen, av erfarenhet vet jag att det inte brukar bli bättre om man tränar. Istället ska jag va hemma, ta det lungt och dricka te tills jag är helt bra.
By the way så har jag blivit ombedd att byta friskis pass! De vill att jag ska jobba på Aerobics passet på onsdagar istället och det skulle jag väl kunna göra... Har alltid velat gå på de passen men de har aldrig blivit av. Spännande.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0