Stupid phone

Jag gillar inte min mobil, nu har den slutat att ta emot sms igen. Eller i alla fall att ta emot dom i tid. Fick fem sms i morse som jag borde ha fått senast igår. Dessutom så får jag sms från tele-svar hela tiden osm säger att jag har fått ett medelande trotts att det inte finns några missande samtal och när jag ringer upp telesvar så säger den att jag itne har några medelande. Dumma telefon!

Va hos maria  idag och provade balklänningnen, den va helt ok men jag vet inte.. ska kolla lite i sthlm med. Sen får vi se. Vi var även och åt på Joda, blev mycket mätt. Men tog den sedvanliga natchostallriken, är som sagt inte så bra på att variera mig. 

Ikväll blir de friskis och biljettbokning. Där innan ska jag försöka plugga lite projekt.. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0