Studiebesök

Idag har vi varit på St Klemens Hotell och Strand Hotell på studie besök! Det var roligt, även om hotell jobb inte känns jättelockande med tanke på att de sa att det är 90% städ hehe.. Gillade faktiskt stand bättre, fin miljö och lyxigt boende. Kom att tänka på att mitt framtida jobb som reseledare kommer att innebära ca 100% boende på hotell vilket gör att det känns ännu mer lockande, jag älskar att bo på hotell! :)

Frida och jag sprang även på stan lite och lunchade på Celine med fina Maria som servitris, jätteduktig va hon ;)

Ska faktiskt inte jobba på friskis ikväll, nu är de onsdagar som gäller istället! Känns lite konstigt eftersom jag hade vant mig vid de men ska nog gå dit o gympa iaf!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0