squash!

Idag har jag faktiskt hunnit med lite. Det första jag gjorde i morse var att gör klart menyn och dryck menyn sen mailade jag dem till mina lärare. Alltid skönt att lämna in klara saker. Men borde ha gjorts tidigare i det här fallet.

Sen gjorde jag en sanbb sallad till lunch innan jag åkte bort till kanonen med jacob o spelade squash! Det var roligt faktiskt, jag var riktigt dålig i början men det gick rätt bra mot slutet. Man blev mer ansträngd än vad man trodde o de känns faktiskt fortfarande lite i rumpa, lår och armar. Vill spela igen!

Sen åkte jag hem o dushade och pluggga på körkortet i nån timme.

Vid halv fem-fem fick jag till Willy's o mötte Kim. Vi handla lite mat o gick hem o lagade en jättegod middag (kan inte stava det vi lagade men de är typ tortilla med kykling, lök och ost i som man steker o sen läggern man i guacamole och grönsaker, supergott!), De blev glass till efterätt o sen mys med kortspel o top model final.  

Nu ska jag göra klart hotell läxan.

Kommentarer
Postat av: Daniela

åh, squash, det hade jag nästan glömt bort - fyfan vad kul det är!

2009-02-12 @ 13:13:05
URL: http://danielaland.blogg.se/
Postat av: Anonym

jo, de va kul! men shit vilken träningsverk jag har idag haha...

2009-02-12 @ 20:52:42
Postat av: Anonym

enquiladas?

2009-02-13 @ 11:03:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0