rubrik?

Ibland är det svårt att hitta en passande rubrik till sina blogginlägg tycker jag. Man vill liksom ha något fyndigt men det är inte så lätt att komma på alla gånger....

I alla fall, Friskis passet var fullt idag som vanligt. Något som inte var vanligt var att vi hade en gästledare från Huddinge, lite spännande pass där, svårt att hänga med ibland.

Har inte kommit så himla långt på min meny idag vilket är lite stressande med tanke på att man ska fixa dryckes meny och allt med. Har även hunnit med att tvätta och nu ska jag käka en spännande GI rätt jag inte provat förr, nämligen gratinerade auberginer med räkor i. Dessvärr var jag tvungen att avvika från receptet en del eftersom allt inte fanns hemma och jag inte orkade gå till affärn. Bytte ädelost mot halloumi och Chilin mot en creamfräsh med chilismak. Men jag får hoppas att det blir gott i alla fall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0