ont idag

Squashen tog mer än jag trodde... har haft riktigt ont typ överallt idag, hehe men skönt när man vet att man använt lite muskler. Va ute i Klinte idag, inte vart där så mkt på sista, men kändes som att d eva ovanligt lite folk faktiskt. Skolan va rätt seg...
I slutet av dagen så såg jag att de hade fått in semlor i caffis! jag som hade vart sugen på nått gott hela dagen köpte en direkt med lånade pengar. Bara för att jag va tvungen o stanna i några minuter o äta så missade jag bussen. Såklart.

Fick vänta på nästa o nar jag kom in till stan mötte jag Kim o Helena. Vi gick o kollade lite på balklänningar på Julia hultgren. De hade några fina (dyra) faktiskt, en som passat perfekt till kim om den va lite större o lite kortare. En som satt i stort sett perfekt på mig, men den såg inte ut exakt som jag önskat så jag avvaktar.. Dessutom planerar vi den tripp till Sthlm på lovet där vi ska kolla in Aksara! Man vill inte köpa något innan dess..,

Blir nog ingen friskis ikväll, men en promis ska jag nog orka med!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0