hopplöst fall?

Ibland undrar jag om jag någonsin kommer att få mitt körkort. Hade första körlektionen på länge idag och jag har faktiskt tränat mycket med pappa under vintern ändå lyckas jag göra bort mig ganska rejält genom att köra in på en cykelväg.
I mean, who does that? Jag måste nog bli bättre på att kolla på skyltar. Jag har verkligen inte råd att hålla på så. Betalade 2000 för fem nya ledktioner idag och jag hade hoppats att det skulle räcka, men nu är jag lite tveksam.

Frida tittade även förbi idag och vi pluggade lite på vårt hotell. De blir nog bra, vi gör ett lyxigt SPA hotell, skulle faktiskt vilja bo där själv måste jag säga. Om man ändå hade råd att lägga pengar på sånt...

Friskis ikväll kasnke... aerobic eller core? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0