eventful days

Vi hade riktigt roligt i Stockholm och jag hittade en jättefin balklänning :) till ett rätt bra pris om man jämför med den jag tänkte köpa först. Är nöjd.
Farmor bjöd ut oss på middag på en ny restaurang nere vid stureplan som hette Vapiano, men tyvärr var det så mkt folk den kvällen att vi fick gå till örtagården istället, men det va bra de med.

Natten blev allt annat än lugn, kim blev sjuk och jag och emmelie va tvungna att ringa en ambulance och åka med henne till karolinska där vi fick sitta på akuten hela natten. De tog en massa prover o hon fick en massa medicin sen skulle hon sova så jag och emmelie fick ta oss tillbaka till farmor, då var klockan lite efter fem på morgonen. Vi virrade runt en massa och åkte typ fyra olika bussar innan vi kom hem tio över sex på morgonen. Farmor hade inte märkt någonting.
Vi gick och la oss. Nästa dag fick jag förklara allt och sen fick vi sova ut lite innan vi åkte tillbaka till sjukhuset för att hälsa på kimmsan. Hon mådde bättre och hennes mamma kom dit så jag o Em gav oss ut på stan och shoppade! På kvällen gick vi till Vapiano och det var en jättemysig restaunrang med god mat, kan tänka mig att käka där igen för det var inte så dyrt trotts allt!

Nästa dag tog vi båten hem med Kim och hennes mamma. Skönt att komma hem, fick ta igen lite förlorad sömn och sen gick vi ut på kvällen. Det var tänkt att vi skulle till munken men lkikförbaskat hamnade vi på hamnplan. Helt ok kväll ändå.

Idag ska jag jobba!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0