do you belive?

Idag så var jag i skolan och intervjuade en präst om mitt projekt arbete. Det var intressant, kontrasten mot vad en amerikans präst skulle säga är enorm och det är just det mitt arbete handlar om då de känns skönt att äntligen ha tagit ett steg frammåt där. Frågade även min handledare hur jag ligger till betygsmässigt såhär långt och han sa "utan tvekan MVG!" Och det kändes ju bra :)

Trodde att jag skulle va helt ensam i skolan men träffade Max, Emilia, Adam och Danni som jag lunchade med, träffa även lite annat löst folk... trevligt.

Fick även höra att våra STUDENT MÖSSOR har kommit!!!!!! Wiiiiiie, så extremt taggande, längtar så att jag går sönder efter studenten, sommaren och alla mina äventyr jag planerar under hösten!
Men jag gillar faktiskt skolan som den är just nu så det är ändå lite tråkigt att den kommer att ta slut. Bara att ta vara på den sista tiden antar jag, sen börjar det riktiga livet :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0