bad girl

sitter här o käkar godis, inte bra. Godis är onyttigt och kostar pengar. Men, men följer inte GI så jättebra just nu iaf, ska göra ett nytt ryck snart. Förje varje gång som jag bestämmer mig att frossa i godis så mår jag dåligt, min mage klarar det liksom inte. Plus att jag brukar upptäcka att det egentligen inte är så gott efter ett tag. Ändå äter man.
Så godig kan jag faktiskt tänka mig att slute med helt (utom choklad). Därimot så saknar jag pasta och bröd ibland. De vill jag äta.. får se hur jag styr upp de där.

Ännu fler studiebesök idag på solhem och kneipbyn. Kneipbyn visade sig va så mkt mer än vad jag har sett det för tidigare, blev faktiskt imponerad. Vi hade föreläsnig med Eva werkelin, hon var inspirerande att lyssna på.

Sen fikade jag med maria o gick på stan en stund. Amanda var här. Ikväll tänkte jag bara va lag o chilla en massa, jobbar tidigt i morrn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0