Aldrig mer te med mjölk

Jag hade en ytterst obehaglig upplevelse nu på morgonen. Jag skulle dricka te med mjölk till frukost sådär som jag alltid gör. När jag hällde i lite mjölk i tet så såg de lite konstigt ut, mjölken blev liksom inte sådär vit och helt utblandad som den ska, så jag kollade datumet på mjölken och såg att den inte skulle gå ut försen i morgon. Antog därför att allt var lugnt, rörde runt lite och glömde de.

När jag drack teet under frukosten så smakade det faktiskt som vanligt och den märkliga färgen gjorde inte så mycket fram tills det att jag rör runt lite med skeden och tar upp den ur drycken!
På teskeden ligger en STOR. äcklig, konstig, vit klump. En sån som ibland ligger i gammal mjölk. Jag häller såklart ut allt med en gång och känner mig så äcklad att jag måste gå in på toaletten och spy.
Jag trot aldrig att jag har spytt av äckel förut, inte trevligt.

Men de v'ärsta är att jag aldrig mer kan dricka te med mjölk, det som var så gott. Vad ska jag nu dricka till frukost och kvällsfika?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0