Aerobic

Var värd på mitt första Aerobic pass igår! De va lite knepigt och hänga med i alla snurrar men annars var det rätt kul, fast inte så jätteansträngande... tror dock att det blir bättre när man lärt sig passet och kan ta ut rörelserna bättre.

När jag cyklade till friskis så hittade jag en stackars gammal tant som hade ramlat omkull inne på korpen området. Hon låg där alldeles hjälplös och kunde inte röra sig och rullatorn hade rullar ifrån henne. Jag stannade såklart och försökte hjälpa henne upp men det var inte det lättaste. Hon var så svag att hon inte ens kunde ta sig upp med min och rullatorns hjälp. Det tog säkert tio minuter innan jag fick henne upp på benen så att jag kunde fortsätta. Som tur var hade hon inte brytit något.


Idag är det hemstudiedag och vi ska hålla på med vårt hotell-projekt! Jag passar dock på att jobba lite med så mellan 13-20 sitter jag i kassan på Atterdags ifall nån vill komma förbi och säga hej!


Kommentarer
Postat av: Charlotte

Tycker du borde få dagens ros för den gärningen emy! =) Stackars lilla tant...

2009-02-17 @ 22:59:29
URL: http://lifebycharlotte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0