Nyår i fängelse

Äntligen har vi kirrat nyårsplanerna och vi ska alla va med på festen i gamla fängelset. Vet inte ritkigt vad man ska förvänta sig av det men hoppas att det blir kul, det borde det bli!

Vaknade redan klockan tre i morse och kunde inte somna om. När de sen blivit morgon så åkte jag med pappa in till stan för att ha en sista fika med Emma innan hon (senare idag) ger sig ut på sin jorden-runt resa. Kommer sakna henne men rätt som det är så sitter vi där och fikar igen, ellerhur? ;)

Sen träffade jag sötaste Annika och vi sprang runt lite på stan, käkade pankakor på ringduvan och planerade lite ^^

Nu ska jag lägga mig på min sköna spikmatta ett tag... over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0