Jag och Felicia

Den här helgen har jag och felicia gjort mycket tillsammans. I lördags hämtade vi mat från Tandori och hade lite middag, sen drack vi lite vin och gick till munken för att dansa hela natten. Igår gick vi på stan en liten sväng och sen gick vi hela vägen bort till Växhuset Linds för att se Luciatåget som kom dit. Sen gick vi tillbaka. Vi åkte till Södervärnshallen och såg Visby Ladies spela en match som de förlorade. Efter det gick vi hem och åt lite soppa till middag. På kvällen såg vi filmen Pay it Forward som är min absoluta favoritfilm, den är så... vacker!

Idag har vi sprungit på stan hela dagen, jag köpte stövlar, hon köpte jacka och lite annat.

Nu ska jag snart åka hem till landet igen. Skickae dessutom mail till Nazar idag och sa att jag tackar ja till jobbet, vi träffade även Lotta på stan och jag sa att jag skulle kunna tänka mig att hoppa in lite på ICA innan jag börjar på Nazar, tidigast i Mars. Nu sitter jag och undrar varför jag sa det, det vill jag ju absolut inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0