I sverige igen

Nu är jag altså tillbaka i Sverige efter en otrolligt intensiv månad i Spanien där man har fått prova på både det ena och det andra. Den största överaskningen för mig kom på slutet. I bussen mot flygplatsen så fick vi kuvär med svar från de jobbintervjuer vi varit på. Jag va på intervju med Nazar som många andra också hade sökt till. Men själva intervjun gick inte så bra enligt mig och jag va säker på att jag inte skulle få jobb där.

MEN till min stora förvåning så står det i kuväret att de bekräftar en plats åt mig i deras kommande säsång! Det va det ingen annan på vår buss som erbjöds jobb direkt, några kallades på en andra intervu men de flesta fick nej. Kan fortfarande inte ritkgit förstå det. Känns som att jag måste tacka ja nu eftersom jag fick chansen men deras säsång börjar inte försen i Mars så det är ett tag kvar och vad skulle jag göra tills dess? Danmark kursen bir av mellan 24 Januari och 5 Februari så den ska jag ju åka på, men sen? bara va hemma och vänta.. 

Nja jag får se, måste ta mig en ordentlig funderare i några dagar, ska ha lämnat svar innan 18e september. 

I kväll åker jag hem till Gotland, ska bli skönt att tvätta alla kläder, äta nyttig mat (matvanorna i spanien var helt sjukt dåliga), försöka komma i form igen och träffa alla där hemma. 
Sen så komer jag såklart att sakna Service och Co skolan och allt man fick uppleva där, alla människor man träffade, men just nu behöver jag bara tid att fundera över allt... 

Kommentarer
Postat av: manda

Kom hit och hälsa på väl!! :) Kul att du fick jobbet, grattis!!!

2009-12-10 @ 13:25:05
Postat av: em

Det hade jag faktiskt tänkt göra! Skulle va ritkigt skojj! Frågan är när.. :) i Januari eller februari?När jag klav av planet fick jag en reklamlapp från ryan att d ehad eresor all over för endast 25 Euro, kasnke kan va nått, om det inte går att hitta ännu billigare..puss

2009-12-11 @ 21:19:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0