becreative.com

Jag måste bli bättre på att sysselsätta mig sånna här dagar för jag gillar inte att tiden bara passerar utan att man gör något av den. Jag är själv ute på landet eftersom både mamma och pappa är iväg på jobb ända tills i morgon.
Det jag har gjort idag är att va på promenad med hundarna, en promenad med varje hund. Gjort ett tappert försök att träna lite genom situps och rygglyft, Facebookat lite och surfat runt lite allmänt främst letat efter ett sätt att tjäna pengar på och det verkar faktiskt finnas ett flertal alternativ, frågan är hur realistiska dom är. Kollat i en kokbok efter ett recept att laga ikväll.. och ja, inte så himlamycket mer.
Som tur är kommer Emma ut hit och äter middag med mig ikväll men det är ett antal timmar kvar tills dess. 

Jag kommer nog att ha ganska mycket tid över i vår på det här sättet så jag måste strta något projekt av något slag... någon som har ett tips?


Kommentarer
Postat av: Sandra

Jo jag älskar min väst! ^^ Den är från H&M kostade 299:- :) Ska dansa i den på juldagen ^^ Va kul att du har kommit hem igen tjejen!

Lusläste igenom din blogg lite. Coolt att bara du fick jobb! ;) Verkar som du vart med om mycket på bara de här månaderna! Åh vill också göra sånt! =/ På måndag måste du berätta en massa! :D



Massa kramar!

2009-12-16 @ 16:11:10
URL: http://sandrawahlgren.blogg.se/
Postat av: annika

hmm att sälja saker på tradera är det enda jag kommer å tänka på:) det kan man nog tjäna lite på ändå....hihi föresten vad säger du om att börja spela tennis?:D hade vart skoj!! Puss

2009-12-16 @ 20:26:32
Postat av: emelie

Tack för tippset annika ska gräva igenom några kassar med kläder på vinden! Tennis är något jag har velat börja med läääänge, är du på? Ska vi sattsa på det i januari?!

2009-12-18 @ 10:25:13
URL: http://emelielowenberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0