Ännu mera spring på stan

Gick på stan idag med finaste Sandra, ritkigt trevligt! Har vart på stan ganska mkt på sista tiden men känns aldrig som att jag hittar allt jag behöver, en del hittade jag idag iaf och det blev två toppar från HM, hårband samt mössa och vantar^^

Hittade även jättefiiina skor på Eurosko, lite väl dyra kanske men helt, helt underbart fina, är så sugen på att köpa dem men jag få fundera lite tills på onsdag vilket förmodligen blir min sisa chans att springa på stan innan jul och då måste jag även hitta något att ha på mig på juldagen/annandagen...

Igår blev det även lite pulkaåkning i lasarett-backen med bästa Patrik och Felicia! Va riktigt skoj, men blev lite för kallt mot slutet, måste göras om :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0