will I ever make it...

Övningskörning idag igen, fjärde gången den här veckan minst. Jag tabbar mig fortfarande lite för ofta och gör ännu ganska grova misstag emellanåt.. Ändå har jag övningskört i eveigheters evighet känns det som. Ska jag någonsin klara körprovet? Pressen är större nu än någonsin för efter september så finns det inte tid för sånt och efter det kommer jag definitivt behöva ett körkort.

Öppnade i morse och var med andra ord uppe tidigt. Efter jobbet gick jag på stan en sväng o fixa dricka o present till lördag. Sen träffade jag Julia och vi tog en glass i hamnen. Inte så nöjd med de smakerna som jag valde, blev en halvgod  glass men hade trevligt sällskap i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0