Vilken härlig dag :)

Jag var uppe halv sex i morse för att åka med båten hit till storstan. Väl framme i ett regnigt Stockholm så lämna jag bagaget på centralen och drog runt lite på stan och lunchade på Coffe by George. Sen kom Annica och mötte upp mig, vi tog en latte på ett mysigt fik innan vi gick i några butiker till. Jag hittade ett par superfina jeans på Top Shop som jag köpte men sen rörde vi oss mot Annicas lägenhet här på östermalm. När vi kom hem var vi riktgit trötta, i alla fall jag, jag la mig på spikmattan ett tag och vi chillade till lite bra musik. Sen gav vi oss ut på en spring runda runt den vackra Djurgården i solnedgången (vi tog dock inte hela milen idag)... riktigt skönt var det! Väl tillbaka i lägenheten blev de en välbehövlig dush för att sedan äta en god middag av sparrisoppa och avokadomacka!
En underbar dag och nu är man riktigt trött, jag kommer definitivt att sova gott inatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0