safe this far

Uppskrivningen gick bra trotts allt. Fick 56 av 65 vilket är en bättre poäng en förra gången och ett klart godkänt prov. Men precis som förra gången så var de flesta felbesvarade frågorna trafikregelfrågor. Sådana som man har användning av när man kör... Vet seriöst inte vad jag ska göra om jag inte klarar uppkörningen i morgon eller om jag får samma gubbe som inspektör. Det skulle va för jä***la jobbigt altså.
 
Gick upp tidigt i morse för att öva o hade provet vid nio. Efter det har jag nästan bara legat utslagen och sovit på mitt rum. Det är min första lediga dag på sju dagar så jag orkar faktiskt inte göra så mycket.

Senare idag blir det övningskörning för (förhoppningsvis) sista gången. Kanska ska träffa Julia över en kopp kaffe och sen fotbollsmatch!

Kommentarer
Postat av: Syrran

Grattisgrattis! Du klarar det imorrn också!! Bara ta det lungt och var nogrann puss

2009-08-19 @ 14:29:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0