Så onödigt

Jag var på lasarettet igår och skulle kolla upp en liten defekt på min fot som besvärar mig lite. Det är absolut inget allvarligt men ändå så ville jag kolla den trotts att jag inte har tänkt operera den eller så. Det skulle bli lite för omständigt.

Så jag kommer dit och efter ett tag får jag komma in på ett litet rum. Sen kommer det en kille och klämme lite på min fot. Sen säger han att han ska hämta en kollega. Jag får vänta ett bra tag. Sen kommer en äldre man som tyligen är överläkare och tittar lite på min fot för att sen konstatrera att jag har en fullständigt normal fot.
Om jag vill kan jag köpa inlägg i mina skor men ingen annan åtgärd är nödvändig. (det sa sjuksyrran på skolan till mig med)

För detta lilla besök fick jag betala 300 kr!! Så totalt bortkastadde pengar. För samma summa hade jag kunnat köpa mat för en vecka eller kanske något fint klädesplagg. Nu fick jag ju bara veta något jag redan visste.
Önskar att jag hde tänkt efter mer innan och bokat av. fan liksom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0