On the contryside

Har åkt ut till landet för att vila upp mig lite men tyvärr blev det inte så fint väder att jag kan sola så mycket. Men jag har varit lite kreativ i alla fall och bakat en kladdkaka med after eight i. Den blev god men inte ritkigt som jag tänk mig.

Igår blev det en hel del övningskörning, körde först i stan o hem. enare skulle jag och pappa hämta Amanda vid bussen vid roma och han hade fattat de som att vi skulle åka dit till tio. Så det gjorde vi, men där fanns ingen amanda. Och ingen av oss hade tagit med mobilen så i fick köra hela vägen hem igen och när vi fick tag på henne visade de sig att hon slutade jobba vid tio och tänkte ta en ännu senare buss men vi orkade inte vänta så  länge så vi körde till stan en gång till och hämtade henne där. Så som sagt, blev ganska mycket körning.

Nu ska jag plugga teori för det är inte långt kvar tills uppskrivning och uppköning nu!! Usch, jag är så nervös...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0