Money money money...

Idag kom den efterlängtade Juli lönen, underbart med lite påfyllning på kontot, en rejäl sådan dessutom! En massa räkningar senare så va de inte lika fullt längre men fortfarande tillräckligt :) Betalade dessutom den stooora avgiften till reseledarskolan idag, jag är sjukt tagg och kan inte vänta tills November! Det är DÅ det ritktiga livet börjar. Nu befinner jag mig i en märklig mellan-tid då jag ännu jobbar som på sommaren fast annat folk har börjat skolan eller sticker iväg åt annat håll. Men i mitt liv är det liksom fortfarande precis som på sommaren, men ändå inte.... märkligt som jag sa. 

I morgon bär det av till Stockholm för shopping och häng med Hanna och Annica, dessutom kommer även Felicia upp och vi ska på Grönan o festa, kommer att bli sjukt kul! Och på söndag gäller det, upp till bevis, då springer jag och Annica TJEJMILEN!!!  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0