Härlig helg

I Fredags så träffade jag Felicia direkt efter jobbet, vi handlade mat och cyklade sen ut till patrik som vi inte har sett på hela sommaren!! Vi lagade en supergod middag till honom (det blev qusedillas) och efter de åt vi kex, ost, vindruvor och melon medan vi såg en bra film. Det var riktigt mysigt att hänga med mina gamla sambos igen, det var alldeles för länge sen sist!

Lördagen blev jobb hela dagen 12-21, drygt pass men på något sätt så kandes det ändå riktigt bra med tanke på att det var det sista på länge. NU är jag ledig i drygt en vecka. Så länge har jag inte vart ledig på evigheter! Riktigt härligt.
Kvällen var lite oplanderad men jag hade tänkt ta det lugnt. Men det slutade ändå med lite utgång! Jag och Julia sågs o drack lite drinkar, sen gick vi vidare till Salo och sen till munken. Det blev en heltrevlig kväll som slutade på ett lite komiskt  sätt...

Nu ska jag bara njuuuta av ledighet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0