Onödigt?

Sitter i mitt rum o kollar på mitt skrivbord som står i hörnet av rummet och undrar varför det egentligen står där. Har jag någonsin suttit vid det? Nej, jag tror faktiskt inte det, sitter typ alltid i sängen eller i några få undantagsfall i köket. De har liksom stått där i cirka två år och bara stått... aja, bra avlastningsbord och jag har faktiskt rätt mkt prylar i lådorna men sitter och skriver vid det gör jag inte.

Har börjat läsa en bok idag. Den heter "Hon kastade slöjan " och handlar om en muslim som är handikappad och ber om helande. Ganska interesant faktiskt med tanke på att vi har läst en del om Islam i skolan nyligen, man känner igen mycket. Inte för att det är någon religion som jag har planerat att joina men ändå kul att lära sig hur de tänker...

Nu ska jag se Desperate!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0