Oh happy day!

Dagen fortsatte nästan lika bra som den började, eller nej inte riktigt men ändå. Det som var bra var att jag fick ett mail från min NK-lärare som sade att jag inte behövde göra så mkt mer, själv trodde jag att jag hade lika långt arbete som jag gjort kvar men i själva verket så har jag bara en uppgift kvar! Eller okej, ska skriva lite reflektioner på två kapitel o sen göra en uppgifft men de låter iaf relativt enkelt så det skulle vara enormt skönt att få det avklarat för detta har tyngt mig i närmare två år. TVÅ ÅR!

Har även lunchat med Maria, tränat fotboll med korp-laget, lämnat in cykeln på lagning och övningskört med pappa.

Sen fick jag ifs reda på att jag måste skriva en massa extra grejor på religionen som jag tidigare trott att jag inte behövt, lite jobbigt och jag kommer inte att göra det i tid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0