No time left

Igårkväll var jag ute och åt med pappa och amanda på lilla elefanten, fick en helt okej pizza men den mätte sig inte med gråbopizzan på långa vägar även om jag försökte ha liknande ingridienser i... Sen blev de musikalen Curtains på säve!
Den var riiktigt rolig särkilt eftersom en av mina gamla klasskamrater från klinte tiden hade huvudrollen! Han var sig verkligen lik och jätteduktig på scenen, jag blev verkligen imponerad :)

Skola idag, psykologi hela dagen, jag har redan läst nästan hela den kursen när jag gick på säve så here it comes again.. Men hann ju aldrig få något betyg i den så det är bara att ta allt från början. Jag gilla verkligen läraren, han är en sån där som får alla att lyssna. Ser faktiskt fram emot kursen.

Jobb från 15.15-21.15.

Öppnar i morgon.

Kommentarer
Postat av: Manda

nä, din pizza var blä! Man blev smörad på insidan!

2009-04-26 @ 17:16:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0