Inlines :D

Jag följde med Kim och Jerry och åkte inlines nere vid strandpromenaden nu ikväll, de va jättekul! ...eller jag var verkligen "bambi på hal is" till en början o de mesta av tiden faktiskt men med Kims coaching så gick de lite bättre på slutet. Riktigt kul att åka när man får in tekniken.

Sen gjorde vi lite mys här hemma hos mig med ost, kex och lite frukt. Jättegott och faktiskt nyttigare än godis i alla fall. Vi såg på Sanningens ögonblick och Law & Order... och sen gick dom hem och jag ska sova :)

Ledig i morgon med men sen börjar skolan igen, vilket bra lov man har haft ändå, gjort en massa kul och inte jobbat allt för mycket den här gången faktiskt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0