Dagen som försvann

Jag hade stora planer för denna dag, jag skulle göra allt som jag inte gjort under lovet i skolväg altså, och ännu viktigare. i körkorts-plugg. Men icke.

Efter min hurtiga morgon promenad får jag ett telefonsamtal som gör att resten av dagen är förlorad. Jag skall jobba tills kvällen, då jag ska på mitt friskispass, som tar ytterligare en timme eller två och gör så att jag inte kommer hem försen tio.

På ett sätt var det bra, jag vann tillbaka mina timmar som jag förlorade genom att vara sjuk i lördags, men förlorade som sagt lite tid jag hade tänkt lägga på annat. Aja, fick ju bra betalt för de!

Nu ska jag plugga körkot, sen sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0