As time goes by

Tiden går sjukt fort. Det kan ifs bero på att det händer saker hela tiden och jag har fullt upp om dagarna, vilket jag gillar, men jag hänger inte med! I morgon är det redan torsdag!

Idag jobbade jag hela dagen 10-19.15. Lite halv-drygt pass sådär men till sist fick man gå hem. Träffa Kim på vägen hem och vi hann prata några minuter :) Väl hemma gästades jag av Amanda och Lisa som kom med ett bidrag till min outfit som jag ska ha i morgon, I love it!

I morgon är det fullt schema! Först ska jag till Nilssons för att genomgå Risk 1:an, en onödig utbildning som de lagt till, kommer att ta flera timmar o kosta 500 spänn, men vad har man för val. Sen blir det att springa till jobbet: 12-20.00.. O Sen kommer Emma och plockar upp mig för vi ska til Sabina på fest! Blir nog skoj. ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0