Turist i Visby

Idag har vi haft en uppgift att ta kort på byggnader här i stan som vi förknippar med olika teman och förklara varför.
Det var faktiskt ganska roligt att studera husen här i Visby, det är som att man aldrig har sett dom förut, i alla fall inte tänkt på hur de ser ut... men när man väl tittar på dom så märker man liksom vilken trevlig och mysig stad det verkligen är :)
Kännde mig som en turist när jag vandrade runt på gatorna i innerstan, och jag tror att vi kom fram itll ganska bra saker.

Sen gick jag och frida en sväng på stan, hittade ett par stövlar som jag gillade, kanske köper dom... undanlagda tills vidare. Sen blev de ett maxmål, gott!

på eftermiddagen har jag pantat burkar och gått ut med sopor och sånt äckligt... känns lite fräschare här inne nu iaf men behöver städa mer. Fick ihop 37,50 på panten!

friskis ikväll?

Kommentarer
Postat av: ma

Nå, blev det något friskis?

2008-09-02 @ 20:38:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0