the inconvinient truth

Jag och Emilia såg på The inconvinient truth idag för NK A kursen. Jättebra dokumentär om växthuseffekten som alla borde se. Lite otäck dock... känns som att världen kommer att gå under snart när man ser den.
Hade varit jäkligt bra om Al Gore hade blivit president istället för Bush, bättre för världen..

Känner mig ganska förvirrad kring den här helgen, har en massa olika planer men vet inte vilka som kommer att bli av. Många "kanske-planer" men jag ska i alla fall äta ute med familjen ikväll, det ska bli mysigt. Sen ska jag kanske tll sandra o johny efter?  Öppnar i morgon. Fika med johan? ut på kvällen? till anna på söndag? eller jobbar  jag? hinner jag tvätta? ¨
Dessutom har jag en hel del skolarbete som behöver bli klart, främst de om föreläsningen på högskolan. Jag måste även pack och förbereda mig inför frankrike resan eftersom jag åker på TIIIIIISDAG!

Men jag får se vad som händer helt enkelt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0