Studentmössa

Idag har va provat ut studentmössor och beställt andra studentsaker! Känns underbart, snart, SNART, SNART!!! Jag ser min studentmössa som en troffe eller något som jag snart ska vinna och inget kan stoppa mig. Vill bara snabbspol det här året...

Jag försökte göra den så fin som möjligt och beställde diverse prylar och kläder som kan vara kul att ha. Notan slutade på 1720 kr. Nåväl, man tar väl bara studenten en gång :)

Fick även alla resehandlingar till frankrike idag, och det stog, "vi gör allt för att ni ska få en härlig semesterupplevelse". SEMESTER!!! Ordet som jag har hört hela sommaren men aldrig fått njuta av för egen del, nu ÄR DET MIN tur! Äntligen kommer alla pengar jag jobbat för till användning. Vill inte förvänta mig för mycket men jag tror faktiskt att det blir riktigt roligt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0