Sooftish!

Idag var det dåliga vågor på vattnet så vi fick tillbringa en stor del av dagen vid poolen men tog även en sväng upp till den mysiga staden Hossegor. Har varit en riktigt skön dag. På kvällen kom vi iväg till vår nya favvo strand där vi övade lite surf även om vågorna var lite klena.

Egentligen skulle jag vilja skriva om hur jag säkert susar fram genom vattentunnlar och monstervågor sådär som man ser på TV, jag vill berätta om vilken adrenalinkick man får av farten och balansen.
Men om jag ska vara ärlig så ligget jag fortfarande och guppar som en död fisk i vattnet påmin sandiga bräda.
Den är full med sand som är ingrott i vax efter alla gånger vi tryckts ner mot botten och spolats upp på land av det salta vattnet. Jag har fått en ordentlig överdos av salt efter allt vatten som jag ofrivilligt fått i näsan, munnen och öronen.

Men jag kämpar febrilt vidare, vi har nästan en hel vecka kvar av kampet och i MORGON ska jag stå på brädan, I MORGON!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0