På riktigt

Idag började skolan, på riktigt. Nu ska vi följa schemat och ha ordentliga lektioner. Samhällskunskap hela dagen i mitt fall. Så jag försöker nu att ta tag i även andra saker. Har bland annat försökt att ringa körskolan idag för att boka mina lektioner inför hösten, men jag ringde tydligen för sent (17.30) dom stängde vid fem. Jag som hade tänkt ringa tidigare.
 
Mitt schema ser ut att bli ganska slappt i alla fall den här veckan. I morgon behöver vi inte komma till skolan, då ska vi göra en uppgift här i stan som går ut på att ta bilder på olika byggnader. orkar inte förklara resten.
Onsdagen blir lektionsfri som vanligt. Jag slutar efter lunch på torsdag och börjar efter lunch på fredag eftersom dom har NK B då.

Så jag behöver hitta något annat att sysselsätta mig med. Börja på F&S igen till exempel? älskade det förut, men ändå känns det segt att ta sig dit...

Kommentarer
Postat av: manda

några förslag: Börja med projektet.

Fortsätta inredningen i läggan

blogga mera

skaffa en hobby. Typ frimärken

Läs en bok

hitta flera vänner

bli ett joggingfreak

Planera för frankrike

Bara lite brainstorming, jag har lite torrt på jobbet..

2008-09-01 @ 19:24:13
Postat av: manda

vad du är duuuum.. svarar inte på mina kommentarer dammit!

2008-09-02 @ 22:32:40
URL: http://pandipoo.blogspot.com
Postat av: Emmie

förlåt, ska svara. Tack för dina tips!

2008-09-03 @ 11:36:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0